Zakelijke etiquette

Masterclass of Workshop klantgericht denken en gastvrijheid

Zakelijke etiquette op maat!

In deze masterclass Zakelijke etiquette duiken we in de kunst van etiquette en omgangsvormen. Want met de juiste etiquette wordt samenwerken niet alleen effectiever, maar ook een stuk aangenamer — voor jezelf én voor anderen. Praktisch, verrassend en met een glimlach.

Een masterclass of workshop is een leerzame belevenis vol inspiratie en plezier, waarin grenzen worden verlegd en magie wordt ontdekt.

Een workshop is altijd op maat en in overleg. De volgende zaken kunnen aan bod komen.

  • Persoonlijke presentatie en algemene omgangsvormen
  • Sociale vaardigheden
  • Social media etiquette
  • Kantooretiquette
  • Klantgericht denken
  • Gastvrijheid
  • Internationale zakelijke etiquette
  • Kleding etiquette / dress codes
  • Tafelmanieren
  • Optinaal netwerken
  • Klantvriendelijkheid

Voor wie is deze Masterclass?

Deze workshop is geschikt voor iedereen die zijn persoonlijke en professionele ontwikkeling wil verbeteren.

Deze workshop is erg geschikt voor medewerkers in het bank- en verzekeringswezen, financiële dienstverlening, gezondheidszorg, onderwijs en horeca, waar etiquette en goede omgangsvormen een belangrijke rol spelen in het contact met klanten, collega’s en zakenpartners.

Het is vooral nuttig voor mensen die werken in klantenservice, verkoop, horeca, onderwijs of elk vakgebied dat interactie met anderen vereist.

Certificaat Masterclass Zakelijke Etiquette

We sluiten de masterclass af met een etiquettetoets – een speelse manier om je kennis te testen én nog even scherp te blijven. De deelnemer met de hoogste score ontvangt een nuttige attentie en natuurlijk eeuwige roem.

Heb je de toets met goed gevolg afgerond? Dan kun je een Zakelijke Etiquette certificaat ontvangen. Een waardevolle en verdiende erkenning van je inzet en inzichten.

Kosten

Neem vrijblijvend contact op voor de mogelijkheden voor uw bedrijf of organisatie. Wij maken graag een passende offerte.

We kijken positief terug op de twee presentaties van Yvonne Vos voor onze medewerkers. Ze heeft veel discussie losgemaakt over de kleding, ‘missie geslaagd’. Ze heeft een leuk verhaal en spreekt er gepassioneerd over.

Geert Samplonius – Specialist Klantbeleving

Van Lanchot

Geweldig: praktisch, toepasbaar en boeiend. Een aanrader voor iedereen.

Victor van Buuren

Carpet Right

Het DISC-programma heeft me geholpen om mijn sterke punten te herkennen en te benutten. Ik voel me nu beter voorbereid op mijn toekomstige carrière en persoonlijke uitdagingen.

Lisa van Dijk

HR Consultant